www.yanninsidebrazil.com.br

O seu fórum brasileiro sobre o Yanni
It is currently 19 Mar 2024, 07:48

All times are UTC - 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Yanni no Brasil - 2012 / Yanni in Brazil - 2012
PostPosted: 29 Oct 2012, 16:19 
Offline

Joined: 20 Jul 2011, 11:57
Posts: 4
Como posso descrever o que estou sentindo exatamente nesse momento? alegria, euforia, felicidade, enfim, todos os sentimentos bons se misturaram, por todo esse mês maravilhoso de OUTUBRO de 2012, que nos proporcionou encontros, passeios, conhecimento mútuo, e mais tantos outros momentos de emoção, tanto dentro ou fora das casas de shows por onde YANNI se apresentou... ELE estava presente em cada minuto das nossas vidas, desde que chegou ao Brasil e ainda permanece, perpetuado por fotos e vídeos incríveis que guardaremos por todos os dias das nossas vidas.....

Depois, então, que vi a foto em que estou com ELE, minha vontade de expressar todos esses sentimentos misturados aflorou, pois jamais imaginaria ter uma recordação tão viva da presença dele em minha vida... Não só com sua música, mas também com sua presença física....

Deixo aqui, os meus agradecimento público à Alba Mendes e a esse site maravilhoso que se chama a "Família YANNINSIDEBRAZIL", por ter contribuído para que não só o meu sonho, mas o de muitas pessoas se realizassem....

E que chegue logo a próxima turnê pela América do Sul!!!!!!

Estaremos aqui, como o Cristo Redentor... de braços abertos... O esperando, assim como seus músicos maravilhosos!!!!

Fatima Alves

Rio de Janeiro

How can I describe what I'm feeling right now? joy, euphoria, happiness, finally, all the good feelings were mixed throughout this wonderful month of OCTOBER, 2012, which provided us with meetings, tours, mutual understanding, and so many more moments of emotion, both inside and outside of homes shows where YANNI has performed ... HE was present in every minute of our lives, since coming to Brazil and still remains, perpetuated by amazing photos and videos that will store all the days of our lives .....

After then I saw the photo I'm with HIM, my desire to express all these mixed feelings surfaced as never imagine having a memory so vivid of his presence in my life ... Not only with his music but with his physical presence ....

I leave here, my public thanks to Alba Mendes and this wonderful website called the "Family YANNINSIDEBRAZIL" for having contributed to not only my dream, but many people come true ....

And that will soon arrive the next tour to South America!!!

We'll be here as Christ the Redeemer ... with open arms ... The waiting, as well as his wonderful musicians!!

Fatima Alves

Rio de Janeiro


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Yanni no Brasil - 2012 / Yanni in Brazil - 2012
PostPosted: 30 Oct 2012, 09:51 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: 24 Jan 2011, 17:30
Posts: 69
Location: São Paulo - Brazil
Fatima,

seu sentimento de alegria contagia a todos! Que bom que estivemos juntas nesses momentos tão importantes!

Espero que possamos repetir em breve e com muito mais fãs esses feitos inéditos no Brasil!

Um abraço carinhoso,

_________________
Alba from Brazil

http://www.yanninsidebrazil.com.br
Yanni official website: www.yanni.com


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC - 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group